Copenhagen,
25
Maj
2016
|
09:30
Europe/Amsterdam

Ejendomsadministrator til CBRE

Kunne du tænke dig at blive Ejendomsadministrator i en international virksomhed inden for ejendomsrådgivning?

VIRKSOMHEDEN
CBRE er verdens største erhvervsejendomsmægler, men er også en af verdens mest lokale. På verdensplan er CBRE f.eks. repræsenteret med over 500 kontorer, mens CBRE i Danmark har kontorer i København og Aarhus. CBRE yder professional rådgivning inden for salg, køb, udlejning, vurdering, rådgivning og administration. Og uanset hvor kunderne møder CBRE, så lægges der vægt på høj faglig viden, indgående markedskendskab og en tæt personlig dialog – med masser af lydhørhed, fleksibilitet og hurtig handling.

CBRE Danmark A/S hører under CBRE Group Inc., og virksomheden er noteret på NY Stock Exchange.

STILLINGEN
Vi søger en dynamisk og selvkørende medarbejder til virksomhedens Asset Services -afdeling på hovedkontoret, som er beliggende i moderne og flotte lokaler tæt ved DR-Byen i København.

Du kan se frem til at blive en del af et dynamisk og engageret team, hvor du får en række spændende ansvarsområder i en virksomhed hvor der samarbejdes på tværs i hele organisationen. Den danske organisation består p.t. af i alt 56 medarbejdere.

PRIMÆRE ARBEJDSOMRÅDER

  • Afstemning og opkrævning af husleje
  • Kontakt med lejere
  • Kontakt med leverandører herunder viceværter, håndværkere mv.
  • Udfærdigelse af lejekontrakter
  • Udfærdigelse af forbrugs- og driftsregnskaber
  • Udfærdigelse af driftsbudgetter, løbende budgetopfølgning og rapportering
  • Indberetninger til GI
  • Udsendelse af rykkerskrivelser
  • Varslinger, herunder bl.a. varsling af OMK, Skatter- og afgifter og NPI
  • Deltagelse i generalforsamlinger
  • Opkrævning af honorar

KANDIDATEN
For at få succes i jobbet skal du have energi og lyst til at blive uddannet i ovennævnte ejendoms-administrative opgaver, samt på sigt selvstændigt forestå administration af såvel erhvervs- som boliglejemål.

Virksomheden arbejder i Unik, men står for at skulle overgå til det Internationale regnskabssystem Yardi. Da vores nye medarbejder kommer til at gå forrest i denne proces, vil det være en fordel, hvis du har flair for og interesserer dig for nye systemer og nye processer. Man vil blive oplært i systemet på superbrugerniveau.

Da koncernsproget er engelsk, er det vigtigt, at du kan begå dig flydende på engelsk både i skrift og tale.

Du har en relevant faglig uddannelse, er struktureret, systematisk og analytisk orienteret. Du er grundig og omhyggelig og kan bevare overblikket og er i stand at give vore kunder en professionel og serviceminded betjening.

Som person er du en energisk selvstarter med respekt for teamet. Du har det drive, der skal til. Du er kendt for din vedholdenhed og skarpe overblik. At du samtidig er en god kollega, der trives i et seriøst fagligt internationalt miljø, med en uformel omgangstone, er et plus.

GAGE OG BENEFITS
Der tilbydes en attraktiv lønpakke samt øvrige personalegoder.

ANSØGNINGSFRIST
Snarest muligt og gerne med startdato senest 1. juli 2016

ANSØGNING
Du kan søge stillingen ved at sende din ansøgning til nedenstående mailadresse, eller stille et spørgsmål direkte til headhunter på nedenstående mailadresse eller telefonnummer.

Nordic Headhunting

Søren Heick, Director
Strandvejen 171
2900 Hellerup

Mobil: 40 87 94 94

E-mail: she@nordicheadhunting.dk