Copenhagen,
18
Maj
2017
|
10:35
Europe/Amsterdam

CBRE søger studentermedhjælper til Advisory & Transaction Services / Retail

CBRE søger studentermedhjælper til Advisory & Transaction Services / Retail

CBRE Danmark A/S hører under CBRE Group Inc. med hovedkontor i Los Angeles. Virksomheden er noteret på New York Stock Exchange og er et Fortune 500 selskab. CBRE er verdens største erhvervsejendomsrådgiver og repræsenteret med over 500 kontorer i 60 lande med mere end 70.000 medarbejdere. CBRE Danmark har kontor i København og Aarhus og vi yder professional rådgivning inden for salg, køb, udlejning, vurdering, rådgivning og administration af fast ejendom. CBRE Danmark indgår i CBRE`s globale ambition om at skulle vækste betragteligt i de kommende år.

CBRE tilbyder

  • Et miljø med en blanding af unge ambitiøse medarbejdere og branchens mest erfarne medarbejdere
  • Et opgavefelt med stor variation, hvilket medfører afvekslende arbejdsdage
  • Følelsen af at arbejde i en global kontekst, men med fokus på danske erhvervsejendomme
  • Fleksible arbejdstider der tilpasses studie og arbejdsspidsbelastning, ca. 15-25 timer ugentligt
  • Et sundt arbejdsmiljø med en uformel omgangstone i et åbent kontorlandskab
  • Attraktiv løn og personalegoder

Jobbet i Advisory & Transaction Services / Retail
Advisory & Transaction Services / Retail i Danmark består af 3 medarbejdere, som er et dynamisk og engageret team, der beskæftiger sig med udlejning af erhvervsejendomme til butikker, butikskæder, restauranter og andre publikumsorienterede aktiviteter. Som studentermedhjælper i Advisory & Transaction Services / Retail vil dine arbejdsopgaver typisk være følgende:

  • Daglig støtte og assistance til hele teamet
  • Opdatering og vedligehold af lejerdatabase
  • Indhente diverse oplysninger i forbindelse med sagsbehandlingen i afdelingen
  • Analyse og rapportarbejde, når der pitches på nye projekter og opgaver
  • Udarbejdelse af oplæg med markedsanalyser
  • Assistere afdelingen med udarbejdelse af statistisk dokumentation herunder indhentning og bearbejdelse af talmateriale fra diverse ejendoms- og kundedatabaser, vores website, udlejningsportaler og lignende.

Forventninger til kandidaten

  • Kendskab til og interesse for de nyeste trends inden for mode, brands, koncepter, butikker og restauranter vil være en stor fordel
  • Du har ca. 2 år tilbage på din cand.merc. eller tilsvarende uddannelse
  • Da engelsk er vores koncernsprog, forventes du at være flydende i både skriftlig og mundtlig engelsk
  • Opgaverne kan variere meget, hvorfor du forventes at være selvkørende og klar til at tackle nye opgaver med opløftet pande og gå-på-mod
  • Analytisk, detaljeorienteret og vedholdende
  • Da vi arbejder meget i teams, forventes du at være dygtig til at samarbejde, kommunikere og i det hele taget at være udadvendt

Søg nu
Hvis du ønsker at søge jobbet som studentermedhjælper hos CBRE Advisory & Transaction Services / Retail, skal du sende dit CV og en motiveret ansøgning til HR Direktør Malene Stampe på Malene.Stampe@cbre.com. Eventuelle spørgsmål angående stillingen kan rettes til Senior Retail Account Manager Christina Grimm på Christina.Grimm@cbre.com eller +45 31 72 83 54. Vi forventer at afholde samtaler snarest muligt.

Kontakt
photo:Maria Hjort Paulsen
Maria Hjort Paulsen
Head of Marketing
+45 35255154
Del denne udgivelse
Del på: Twitter
Del på: Facebook
Del på: LinkedIn
Seneste nyheder